Tokmakçısını Hayal Ederek Azan Hatun

Erkeği için azmış ve aynanın karşısına geçmiş olan kevaşemize yakından bakalım. Evde yalnız kalan kızımız nasıl kudurduysa ortaya böyle bir iş çıkmış. İçerik, kulaklık ile keyifli bir deneyim vadediyor. Admin keyifli 31’ler diler.
Tokmakçısını Hayal Ederek Azan Hatun
türk ifşa
türk ifşa

Boşalma Keyfi: 7.2/10

İfşaya Git:
türk ifşa porno

Daha fazla üniversiteli ifşaya gitmek için tıkla.

Daha fazla Türk ifşaya gitmek için tıkla.

guest
45 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments
mrrobot
mrrobot
1 ay önce

ilk

Mr robotu sken
Mr robotu sken
1 ay önce
Reply to  mrrobot

Aferin sana orospu evladı

mr robotu skneni siken
mr robotu skneni siken
1 ay önce
Reply to  Mr robotu sken

Aferin sana orospu evladı

hayatsizlardernegi
hayatsizlardernegi
1 ay önce

admin bu kadının daha çok ifsasi gelsin çok iyi bu

Hayatsizsiken
Hayatsizsiken
1 ay önce

Oçu adam gidip kızı mı siksin bilmem kaç yıllık ifşa bu

Osbirci
Osbirci
1 ay önce
Reply to  Hayatsizsiken
yeterince uzaktan her şey güzel gözükür
yeterince uzaktan her şey güzel gözükür
1 ay önce

TR’nin en iyi ifşası değilse piçiz piç https://bunkr.cr/f/6Ra5UD1Rg9MRm

Kdkaldka
Kdkaldka
1 ay önce

La bunun vardı biyerdede unuttum nerdeydi acb

Ahmet Yalamayısever
Ahmet Yalamayısever
1 ay önce
Reply to  Kdkaldka

nerde amk gosterin acil

Kendinesikisken
Kendinesikisken
1 ay önce
Reply to  Kdkaldka

hatırladın mı

Devm
Devm
1 ay önce

Bunun drvamı yok mu aq

Mongol
Mongol
1 ay önce

Devamı yok mu

vayeşşekvay
vayeşşekvay
1 ay önce

devamı olsa akarmış

yeterince uzaktan her şey güzel gözükür
yeterince uzaktan her şey güzel gözükür
1 ay önce

sen hiç yağmurda sakso çektirdin mi? https://bunkr.cr/f/WveSXW9VKCn4q

350 tyt puanı isteyen 31ci
350 tyt puanı isteyen 31ci
1 ay önce

Arkadaşlar dalga geçmeyin 45 günde. 58-59 tyt neti lazım nasıl çalışmalıyım 2 yıllık yazıcam seneye uğraşmak istemiyorum matematik sıfır

Tyt ciye sakso atmak isteyen ayt ci
Tyt ciye sakso atmak isteyen ayt ci
1 ay önce

İstanbuldaysan hem çalışma taktikleri hem 31 taktikleri verebilirim

Tytci 31ci
Tytci 31ci
1 ay önce

İstanbul Anadolu yakasındayım

ADMİNE İDAM
ADMİNE İDAM
1 ay önce

Mat ilk 12 konu çalışcan, tyt fen kısmında 2 saatlik videolar oluyor onları izlicen geriye kalan günlerde paso branş deneme çözcen dediklerimi yaparsan 50 üstü net alıesın

Tytci 31ci
Tytci 31ci
1 ay önce
Reply to  ADMİNE İDAM

Teşekkür ederim tavsiyen için 😭 mat ilk 12 konu uğraşmak yerine problemler mantık kümeler pkob çalışsam daha mantıklı değil mi ikincisi kimyanın çıkmış sorularına bakıyorum bune aq diyorum çok tuhaf geliyor ben bunu öğrenip nasıl uygulucam diye, fen 15 doğru 5 boş gelse keşke

yarak yarak yarak yarak
yarak yarak yarak yarak
1 ay önce
Reply to  Tytci 31ci

dil bilgisi izle ozetlerden 35 Türkçe yapsan 15 sosyal yapsan (16d 4 yanlis onlar da her dersten sorulan kavramlari yanlış yapsan diye) etti 50 zaten. mattan 5 fenden 5 yapsan al sana 60. fende ozetlerden kimya biyoloji izle brans denemesi at durmadan yanlislara bak yine yukselir fullemeye oynarsin kimya biyolojiyi. fizigi bilmiyom

Sikişken
Sikişken
1 ay önce

2 yıllık hangi bölüm yazcan

350 tyt puanı isteyen 31ci
350 tyt puanı isteyen 31ci
1 ay önce
Reply to  Sikişken

2yıllık sağlık bölümü yazıcam kpss ön lisansa girip 89 90 alıp KPSS’yi sikip atma planım var B planı olarak dgs yi sikip atarak Boğaziçi itüye gitme. Mesela eczane hizmetleri yazarak kimya mühendisliğine dgs den geçiş yapabiliyorsun ve rekabet çok az olduğu için ve bilinmediği için dgs matematikte(tyt matla arasında dağlar kadar zorluk farkıvar tytmat zor) 38 40 net yapman senin itü boun kimya müh gitmeni sağlıyor komik bir şekilde ama bu olmasada olur ben devlet hastanesine atanmak istiyorum

Junmarbles
Junmarbles
1 ay önce

Kardeşim en mantıklısını yapıyosun. Eczane hizmetleri mezunuyum 2022 de mezun oldum o yıl kpss’de 80 puan aldım. Yaşadığım şehre yakın yerleri yazdım. Kafamı s2m. Listeyi daha uzatsam her türlü atanıyodum. Zaten gencim diye çok takmadım. Yazılıma yöneldim ama rekabet falan çok artınca o strese değmeyeceğine karar verdim. Kpss’ye hazırlanıyorum 82-83 alsam her türlü atanıyorum 85+ puana istediğim yer geliyo. Bu arada dgs olayı da doğru. Dgs yaptım mühendislik falan geliyodu yazmadım.

2026 kpssyi sik at 🐴 🤭😴
2026 kpssyi sik at 🐴 🤭😴
1 ay önce
Reply to  Junmarbles

Benim bi arkadaşta laborant veteriner sağlık bitirip 700K tyt sıralamasıyla. Gitti veterinerlik kazandı dgs gerçekten işini bilen ç çakallar için baya iyi seçenek. eczane hizmetlerinde devlet hastanesinde çalışıyorsun değil mi eczanede değil. iş yükü nasıl ? O mu yoksa tıbbi laboratuvar mı acaba insanla uğraşmak istemiyorum yada az uğraş.

Last edited 1 ay önce by 2026 kpssyi sik at 🐴 🤭😴
Junmarbles
Junmarbles
1 ay önce

Çevremde yks ye hazırlanan kim varsa istediğiniz bölüm tutmazsa dgs yapın diyorum. Sınav sisteminin bugu gibi bir şey. Sadece tyt düzeyi sınavla mühendislik kazanmak aşırı kolay. Eczane hizmetleri kpss’de hastanede çalışıyosun reis. Hastane eczanesi müşterilere falan bakmıyo. Genelde -1 ya da -2. katta ilaç giriş çıkışı, ameliyathanelere falan gönderilecek ilaçların giriş çıkışını yapıyosun. Stajı hastanede yaptım çok kolay iş. Kendi mallığıma atanamadım.

2026 kpssyi sik at 🐴 🤭😴
2026 kpssyi sik at 🐴 🤭😴
1 ay önce
Reply to  Junmarbles

çok teşekkür ederim yanında çalışacağım eczacı mobing falan yapmaz değil mi ben en ufak saygısızlığa gelemiyorum bide umarım bu sene kazanırsın tecrübende var rahat 87 88 alırsın bu 2 yıllıkların çoğunluk ataması hep İstanbul Buda İstanbul dışı oturanlara biraz sıkıntı çıkarta biliyor sanırım.

Junmarbles
Junmarbles
1 ay önce

Kesin bir şey diyemem ama bu eczacıların mobbingleri genelde kendi eczanelerinin dışına çıkmıyo. Adamın para kaygısı falan olmadığı için herhangi bir şey olacağını zannetmiyorum. Orada herkes devletten maaş alıyor sonuçta. Umarım kazanırız çalışıyoruz bakalım. İstanbulun atama puanları genelde çok yüksek olmuyo. Kira falan derken tercih oranı düşük baya. Ege, Akdeniz kıyılarının yüksek oluyo puanları. Ben tekirdağda yaşıyorum hedef önceliğim ya burası ya da çevre yerler

Kpssci
Kpssci
1 ay önce
Reply to  Junmarbles

Bende İstanbulda yaşıyorum ayağımın Dibindeki devlet hastanesinin düzenli ataması alımı var 84 le kapatmış en son bakalım. Umarım size de temel ek ödeme döner sermaye bide nöbet veriyorlardır yoksa sıkıntı kira ödeyecek birisi için

konyasefiri
konyasefiri
1 ay önce
Reply to  Kpssci

ins atanırsın gtünü sktigim

mmm
mmm
1 ay önce

yenileeeee

Pornab
Pornab
1 ay önce

Pornab ecenazsuzen bu

Ammmm
Ammmm
1 ay önce

Beyler 31 bırakmak istiyorum acil taktik verin orisbu çocuklari

orospu evladına bak ya
orospu evladına bak ya
1 ay önce
Reply to  Ammmm

amını anasını siktigim nicki bile am yapmışsın sen bir sikim bırakamazsın senşn o ananı sikim

Amk evladı
Amk evladı
1 ay önce

Senin ananın yosunlasmis amini sikerim soru soruyoz fahise orusbu çocu cevaplasana

Gym yazıl kendiliğinden azalıcak
Gym yazıl kendiliğinden azalıcak
1 ay önce
Reply to  Amk evladı

31i bırakma sadece sakin ol büyüdükçe kendiliğinden azalacak. Hemen azaltmak istiyorsan gym yazıl düzenli vücut geliştirme yaparsan yorgunluktan 31 çekemiyorsun libidon artıyor ama kalkmıyor bu bi avantaj baya dizginleniyorsun enerjini atıyorsun yani

Adamsın
Adamsın
1 ay önce

Sağol kral adamsın zaten 3haftadir gidiyom ama azalatmadim düzenli cekiyom yine

Eyw
Eyw
1 ay önce
Reply to  Adamsın

Düzenli bol proteinli beslen (ağırlık artması için) ilk 3 6 ay normal zamanla ağırlıkların artınca özellikle bacak çalışmasının hakkını verdikçe olacak

gayrat
gayrat
1 ay önce

selam nasilsin

Osbirci
Osbirci
1 ay önce

https://gofile.io/d/qZbsUi Yeni ifşa koşunnnnnnnn

Sikici
Sikici
1 ay önce
Reply to  Osbirci

Patlamis yenile

31selll
31selll
1 ay önce
Reply to  Osbirci

Kral link varmı

gavatsvfbnjv
gavatsvfbnjv
1 ay önce

selam t g de çıtır kz arkds ı mı atyırum t g cemsscc

Şanslıpiç
Şanslıpiç
1 ay önce

https://gofile.io/d/o4UGmM bu neymiş be kardeşim sen nasıl bir sevap işledin de bu karıyı siktin

Bana psikolojik destek (ev genci asosyal 31ci)
Bana psikolojik destek (ev genci asosyal 31ci)
1 ay önce

Ben kendi götümü beceriyorum ayna karşısında kendi götümü çekiyorum ablalarımın donlarını giyip fotomu çekiyorum kendimi tokatlıyorum kendimi videoya çekiyorum ifşadaki kızlar gibi götüme bişeyler sokup izleyip kendime boşalıyorum bu bir hastalık mı sebebi ne ( erkeklere bir ilgim yok kadınsı davranışlarımda yok femboy olma niyetimde yok kendimi bir erkeğe becertme ilgimde yok sıfır gerçekten) niye böyle acaba kadınsızlık deli gibi porno tüketimi bilinçlenme kendi kendine eğlenme zevklenmemi

CEYHANLI SODOMIZER
CEYHANLI SODOMIZER
30 gün önce

tokmakci degil de buldozer lazim buna.