Erkeği için azmış ve aynanın karşısına geçmiş olan kevaşemize yakından bakalım. Evde yalnız kalan kızımız nasıl kudurduysa ortaya böyle bir iş çıkmış. İçerik, kulaklık ile keyifli bir deneyim vadediyor. Admin keyifli 31’ler diler.



Boşalma Keyfi: 7.2/10
İfşaya Git:



ilk
Aferin sana orospu evladı
Aferin sana orospu evladı
admin bu kadının daha çok ifsasi gelsin çok iyi bu
Oçu adam gidip kızı mı siksin bilmem kaç yıllık ifşa bu
https://gofile.io/d/qZbsUi
TR’nin en iyi ifşası değilse piçiz piç https://bunkr.cr/f/6Ra5UD1Rg9MRm
La bunun vardı biyerdede unuttum nerdeydi acb
nerde amk gosterin acil
hatırladın mı
Bunun drvamı yok mu aq
Devamı yok mu
devamı olsa akarmış
sen hiç yağmurda sakso çektirdin mi? https://bunkr.cr/f/WveSXW9VKCn4q
Arkadaşlar dalga geçmeyin 45 günde. 58-59 tyt neti lazım nasıl çalışmalıyım 2 yıllık yazıcam seneye uğraşmak istemiyorum matematik sıfır
İstanbuldaysan hem çalışma taktikleri hem 31 taktikleri verebilirim
İstanbul Anadolu yakasındayım
Mat ilk 12 konu çalışcan, tyt fen kısmında 2 saatlik videolar oluyor onları izlicen geriye kalan günlerde paso branş deneme çözcen dediklerimi yaparsan 50 üstü net alıesın
Teşekkür ederim tavsiyen için 😭 mat ilk 12 konu uğraşmak yerine problemler mantık kümeler pkob çalışsam daha mantıklı değil mi ikincisi kimyanın çıkmış sorularına bakıyorum bune aq diyorum çok tuhaf geliyor ben bunu öğrenip nasıl uygulucam diye, fen 15 doğru 5 boş gelse keşke
dil bilgisi izle ozetlerden 35 Türkçe yapsan 15 sosyal yapsan (16d 4 yanlis onlar da her dersten sorulan kavramlari yanlış yapsan diye) etti 50 zaten. mattan 5 fenden 5 yapsan al sana 60. fende ozetlerden kimya biyoloji izle brans denemesi at durmadan yanlislara bak yine yukselir fullemeye oynarsin kimya biyolojiyi. fizigi bilmiyom
2 yıllık hangi bölüm yazcan
2yıllık sağlık bölümü yazıcam kpss ön lisansa girip 89 90 alıp KPSS’yi sikip atma planım var B planı olarak dgs yi sikip atarak Boğaziçi itüye gitme. Mesela eczane hizmetleri yazarak kimya mühendisliğine dgs den geçiş yapabiliyorsun ve rekabet çok az olduğu için ve bilinmediği için dgs matematikte(tyt matla arasında dağlar kadar zorluk farkıvar tytmat zor) 38 40 net yapman senin itü boun kimya müh gitmeni sağlıyor komik bir şekilde ama bu olmasada olur ben devlet hastanesine atanmak istiyorum
Kardeşim en mantıklısını yapıyosun. Eczane hizmetleri mezunuyum 2022 de mezun oldum o yıl kpss’de 80 puan aldım. Yaşadığım şehre yakın yerleri yazdım. Kafamı s2m. Listeyi daha uzatsam her türlü atanıyodum. Zaten gencim diye çok takmadım. Yazılıma yöneldim ama rekabet falan çok artınca o strese değmeyeceğine karar verdim. Kpss’ye hazırlanıyorum 82-83 alsam her türlü atanıyorum 85+ puana istediğim yer geliyo. Bu arada dgs olayı da doğru. Dgs yaptım mühendislik falan geliyodu yazmadım.
Benim bi arkadaşta laborant veteriner sağlık bitirip 700K tyt sıralamasıyla. Gitti veterinerlik kazandı dgs gerçekten işini bilen ç çakallar için baya iyi seçenek. eczane hizmetlerinde devlet hastanesinde çalışıyorsun değil mi eczanede değil. iş yükü nasıl ? O mu yoksa tıbbi laboratuvar mı acaba insanla uğraşmak istemiyorum yada az uğraş.
Çevremde yks ye hazırlanan kim varsa istediğiniz bölüm tutmazsa dgs yapın diyorum. Sınav sisteminin bugu gibi bir şey. Sadece tyt düzeyi sınavla mühendislik kazanmak aşırı kolay. Eczane hizmetleri kpss’de hastanede çalışıyosun reis. Hastane eczanesi müşterilere falan bakmıyo. Genelde -1 ya da -2. katta ilaç giriş çıkışı, ameliyathanelere falan gönderilecek ilaçların giriş çıkışını yapıyosun. Stajı hastanede yaptım çok kolay iş. Kendi mallığıma atanamadım.
çok teşekkür ederim yanında çalışacağım eczacı mobing falan yapmaz değil mi ben en ufak saygısızlığa gelemiyorum bide umarım bu sene kazanırsın tecrübende var rahat 87 88 alırsın bu 2 yıllıkların çoğunluk ataması hep İstanbul Buda İstanbul dışı oturanlara biraz sıkıntı çıkarta biliyor sanırım.
Kesin bir şey diyemem ama bu eczacıların mobbingleri genelde kendi eczanelerinin dışına çıkmıyo. Adamın para kaygısı falan olmadığı için herhangi bir şey olacağını zannetmiyorum. Orada herkes devletten maaş alıyor sonuçta. Umarım kazanırız çalışıyoruz bakalım. İstanbulun atama puanları genelde çok yüksek olmuyo. Kira falan derken tercih oranı düşük baya. Ege, Akdeniz kıyılarının yüksek oluyo puanları. Ben tekirdağda yaşıyorum hedef önceliğim ya burası ya da çevre yerler
Bende İstanbulda yaşıyorum ayağımın Dibindeki devlet hastanesinin düzenli ataması alımı var 84 le kapatmış en son bakalım. Umarım size de temel ek ödeme döner sermaye bide nöbet veriyorlardır yoksa sıkıntı kira ödeyecek birisi için
ins atanırsın gtünü sktigim
yenileeeee
Pornab ecenazsuzen bu
Beyler 31 bırakmak istiyorum acil taktik verin orisbu çocuklari
amını anasını siktigim nicki bile am yapmışsın sen bir sikim bırakamazsın senşn o ananı sikim
Senin ananın yosunlasmis amini sikerim soru soruyoz fahise orusbu çocu cevaplasana
31i bırakma sadece sakin ol büyüdükçe kendiliğinden azalacak. Hemen azaltmak istiyorsan gym yazıl düzenli vücut geliştirme yaparsan yorgunluktan 31 çekemiyorsun libidon artıyor ama kalkmıyor bu bi avantaj baya dizginleniyorsun enerjini atıyorsun yani
Sağol kral adamsın zaten 3haftadir gidiyom ama azalatmadim düzenli cekiyom yine
Düzenli bol proteinli beslen (ağırlık artması için) ilk 3 6 ay normal zamanla ağırlıkların artınca özellikle bacak çalışmasının hakkını verdikçe olacak
selam nasilsin
https://gofile.io/d/qZbsUi Yeni ifşa koşunnnnnnnn
Patlamis yenile
Kral link varmı
selam t g de çıtır kz arkds ı mı atyırum t g cemsscc
https://gofile.io/d/o4UGmM bu neymiş be kardeşim sen nasıl bir sevap işledin de bu karıyı siktin
Ben kendi götümü beceriyorum ayna karşısında kendi götümü çekiyorum ablalarımın donlarını giyip fotomu çekiyorum kendimi tokatlıyorum kendimi videoya çekiyorum ifşadaki kızlar gibi götüme bişeyler sokup izleyip kendime boşalıyorum bu bir hastalık mı sebebi ne ( erkeklere bir ilgim yok kadınsı davranışlarımda yok femboy olma niyetimde yok kendimi bir erkeğe becertme ilgimde yok sıfır gerçekten) niye böyle acaba kadınsızlık deli gibi porno tüketimi bilinçlenme kendi kendine eğlenme zevklenmemi
tokmakci degil de buldozer lazim buna.